Kampania radiowo – internetowa „NOVATOR – Dachy przyszłości”

Firma NOVATOR od początku swojej działalności mocno stawia na rozwój i innowacyjne rozwiązania. Nie boimy się nowoczesnych technologii, chętnie udzielamy się na wielu płaszczyznach, doskonalimy swoje umiejętności oraz wykorzystujemy różne sposoby, by być bliżej naszych Klientów.

Wychodząc na przeciw obecnym trendom przygotowaliśmy wyjątkową kampanię radiowo – internetową pod hasłem „NOVATOR – Dachy przyszłości”. Pragniemy pokazać Wam Novatora jako silną markę, która współpracuje z najlepszymi producentami pokryć dachowych w Europie, która oferuje swoim Klientom obsługę na najwyższym poziomie oraz która jest łatwo dostępna dzięki nowoczesnym technologiom oraz aktywnej obecności w mediach społecznościowych. 

Od dzisiaj możecie zobaczyć nasze reklamy w wyszukiwarkach, na Facebooku oraz w radiu na częstotliwościach: 96,7 FM Kraków oraz 106,5 FM Kielce. 

Jeśli jeszcze nie słyszeliście naszego spotu reklamowego, możecie to zrobić klikając tutaj. Mamy nadzieję, że dzięki promocji w radiu będziemy mogli się spotkać z Wami nie tylko przed ekranem komputera, ale również w pracy, w samochodzie, wszędzie tam gdzie teraz jesteście.

NOVATOR Dachy Przyszłości! Odkryj najlepszą jakość niemieckich dachów blaszanych i ceramicznych! Meyer Holsen, Blachotrapez, huta Thyssenkrupp i inne! Zaufaj naszym doświadczonym Specjalistom!

NOVATOR Dachy, Okna, Elewacje!

Najnowsze aktualności

Jesienna promocja Vetrex – okna i drzwi taniej do 15%

Rozpoczynamy sezon na oszczędności - to idealny moment, aby zadbać o komfort swojego domu! Firma Vetrex właśnie ogłosiła jesienną promocję,…

Konferencja sprzedażowa i spotkanie integracyjne

W dniach 10-12 lipca 2024 r. odbyła się trzydniowa konferencja sprzedażowa, która zgromadziła nasze zespoły, aby podsumować wyniki I półrocza…

Skorzystaj z programu Czyste Powietrze z firmą NOVATOR

Skorzystaj z dofinansowania do wymiany okien, drzwi i bram oraz ocieplenia ścian i stropów domu. Zrealizuj kompleksową termomodernizację wymieniając stare, nieefektywne źródła…